Oh oh yea yea
I love you more than I can say 我愛你在心口難開
I'll love you twice as much tomorrowOh 我會像明天一樣愛你
love you more than I can say 我愛你在心口難開

Oh oh yea yea
I miss you every single day Why must my life be filled with sorrow 
我每天都想著你我的人生
Oh love you more than I can say 我愛你在心口難開
Don't you know I need you so Tell me please I gotta know 
難道你不知道我是如此需要你請告訴我,
Do you mean to make me cry 
我真的很想知道你真的要使我哭泣?
Am I just another guy(*)
我不過是另一個追求者?


arrow
arrow
    全站熱搜

    zoracho 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()